Ladies First - Ellen DeGeneres

 2008.04.18. 08:37

Ellen DeGeneres az 1994-ben induló Ellen c. sitcomban (situational comedy) kezdett feltűnni és ismertté válni. Már itt feltűnt, hogy humora főleg a hétköznapi dolgok megfigyelésén is megfricskázásán alapul.

Ezzel egyidőben az egyik Oprah showban megtörtént a "coming out" is, ami Ellen-t a figyelem középpontjába helyezte. 2003-ban már saját talk-showt is indított.

A stand-up comedy mindig is közel állt hozzá, ám az ismertség megszerzésével tudott igazán kiteljesedni. Itt is észrevehető, hogy olyan mindennapos helyzetekben látja meg a humort, ami felett más földi halandó egyszerűen elsiklana és talán ez is sikerének kulcsa.

Számos díjat is bezsebelt, bár főleg a talk-showjának köszönhetően. 9 Daytime Emmy Awards, egy Emmy forgatókönyvírásért, a People's Choice Awards-ot is 8-szor nyerte el.

Az alábbi videó részlet a The Beginning c. fellépéséből. Különösen ajánlom azt a részt, ahol elképzeli, milyenek lennének a hétköznapok, ha egy kecskével élne párkapcsolatban :)

Címkék: angol ellen ellen degeneres

A bejegyzés trackback címe:

https://standupc.blog.hu/api/trackback/id/tr19406018

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

bioLarzen 2008.04.18. 22:09:53

Hát, azért ez már majdnem X-akták... Pont azt a rövid részletet feliratoztam, tegnap éjjel lettem kész, gondoltam, ma még jöhet aszokásos hidegen való átnézés, de ma valamiért nem enged be az overstream :(
Sebaj, ha majd megint kinyitja a kapuit, átnézem és linkelem!

Amúgy Ellen DeGeneres Tleg nagyon élvezhető és érthető, sőt, európai szemmel/lélekkel is egyet lehet vele érteni, ami egyáltalán nem lebecsülendő. Szerintem a neten fellelhető estjei közül a Here and Now a legjobb, viszont ennek a Beginningnek a csattanója az eddigi legjobb, amit egész estés standup végén eddig hallottam - igaz, az egészet végig kell hallgatni, hogy az ember értse.

bio

pixelatedbear 2008.04.22. 13:35:27

nekem is szimpi Ellen, de az igazság az, hogy -jóllehet megvan az összes létező HBO-specialje- már alig várom, hogy George Carlin bácsi is megjelenjen itt a blogon. Addig nem is vagyok hajlandó kommenteln... eh, izé.

Bambula 2008.08.21. 15:25:20

Imádtam a The Beginning-et és a Here and Now-t is.
Meglepett, hogy DeGeneres mennyivel intelligensebb társainál, és hogy milyen jó gondolatai vannak. Nagyon szimpatikus és imádom a stílusát. Leginkább tőle várnék más felvételt, vagy felvétel részleteket.

Egy kérdés a fentebb hozzászólóktól:

Olvastam egy film remake-ről: Oh, God! Úgy volt, hogy Ő lesz a főszereplő. Ez a film elkészült már? Régi, vagy új? Tudtok róla valamit? Utánanéztem, de más és más egymást ütő infókat láttam és nem is sokat...

Üdv! És előre is köszi a választ!

fűrészpor · http://www.pallas70.hu/tanfolyam/aruterito-tanfolyam.php 2009.12.10. 12:31:22

Az első női stan up-os, akit eddig hallottam! :)
Nem is rossz, sőt. :)
süti beállítások módosítása