Umbilical Brothers

 2008.04.05. 18:02

Az Umbilical Brothers története meglehetősen viccesen indult.David Collins és Shane Dundas egy jazzórán találkoztak, ahol David a nagy hadonászás közben véletlenül eltörte Shane orrát. A tanár megpróbálta az incidens után távol tartani őket egymástól, de mégis, innentől fogva elválaszthatatlanok lettek.

Fellépésükben ötvözik a pantomimet, a hangeffektusokkal. Igen, nem csak nyelvi poénokkal lehet sikert aratni a színpadon. :)

 

Umbilical Brothers - Bathroom 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://standupc.blog.hu/api/trackback/id/tr16404118

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

bioLarzen 2008.04.05. 22:02:08

Megnéztem ezt is, meg pár másikat. Hát, sztem ez egy kicsit megragadt az iskolai/egyetemi baromkodás szintjén, de amilyen kevés kidolgozottság tükröződik a poénokban, annyira sok munka a kivitelezésben - főleg az ide belinkeltnél. Sztem alkalmazniuk kéne egy profi poénírót és akkor 10 pontos lehetne.

bio

csaki (törölt) 2008.04.06. 01:04:23

Szerintem zseniálisak! Én is megnéztem még jópár másikat, és mindegyik nagyon jó. Kétlem, hogy egy "profi poéníró" többet ki tudna hozni ebből. Viccesek, és ez a lényeg. :) Részemről 10 pont.

bioLarzen 2008.04.06. 02:04:31

Ez már csak ilyen: ízlés kérdése. Nekem laposak voltak a poénok (a "Welcro world" c. eposzban konkrétan nem is láttam poént), neked bejöttek. Könnyen lehet, hogy neked meg az nem tetszene, amin én a földön fetrengek. És ez ettől szép.

bio

pansy 2008.05.20. 14:18:00

Nekem nagyon bejön ez a fajta kreatív humor. Iszonyat jók, csodálatra méltó, hogy mennyire összhangban vannak, és sztem nagyon vicces. "Hang on, you've got a shotgun in the bathroom?" XD Nagyon ki van találva.
TraBarnának is jobban megy sztem a hangjáték, mint a gag, úgyh remélem ő is ezen a vonalon fogja folytatni. :)
süti beállítások módosítása