Hogy ne csak a külföldiek kerüljenek terítékre, íme egy kis publicitás a - szerintem - egyik legjobb hazai standup-osnak. Kovács András Péter nem is olyan rég jelent meg a színpadon, de máris a műfaj egyik legkeresettebb előadója.

Aki még nem ismerné, íme két videó. Az első a Humorfesztivál, a második pedig a Fábry Show részeként.

Címkék: magyar kovács kovács andrás péter

A bejegyzés trackback címe:

https://standupc.blog.hu/api/trackback/id/tr35402230

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

bioLarzen 2008.03.29. 21:39:52

Egyetértünk. KAP az új magyar humor-nemzedék legjobbjainak szűk elitjében van szerintem is.

Kőhalmi mikor következik? :)

bio

pizarro · http://fcbayernmunchen.hu/ 2008.03.30. 17:34:57

nekem a "fiatalok" közül ő a kedvencem.

duma 2008.04.01. 11:52:13

Sírtam a röhögéstől! Ez a pasi egy csúcs! Nagyon köszi, hogy feltetted!

gabeee 2008.05.28. 09:56:12

Nekem a nagy kedvencem a Kőhalmi. Ahogy 60-as évekbeli retro értelmiséginek öltözve, fa arccal, egy hangszínben ontja az atomabbnál atomabb poénokat:)))

P
süti beállítások módosítása